בנקים קיבלו מכתבי סחיטה: שלמו או שנחשוף פרטי לקוחות
האקרים שלחו בימים האחרונים מכתבי סחיטה לשלושה בנקים בישראל. במכתבים מאיימים ההאקרים שיעבירו את פרטיהם של לקוחות הבנקים לידיים עוינות, אם הבנקים לא ישלמו 30 ביטקוינים (כ-90,000 ש"ח) עד לסוף השבוע הנוכחי. במכתבי האיום טוענים ההאקרים שבידיהם פרטים אישיים של 3.7 מיליון לקוחות הבנקים, שהושגו באמצעות רשת ריגול "בוטנט" שחדרה למחשבים אישיים ונטלה מהם מידע הכולל סיסמאות גישה לחשבונות הבנק ...

