ארצות-הברית: ביהמ"ש פסל את כללי ניטרליות הרשת
ניצחון משמעותי לחברות התקשרות בארה"ב במאבקן בכללי ניטרליות הרשת. ביהמ"ש לערעורים בוושינגטון קבע כי הכללים שהתקינה נציבות התקשורת הפדראלית (ה- FCC) - נעדרי תוקף מחייב. הכללים נועדו לחייב את ספקיות הגישה לרשת לנהוג באופן שווה בכל תעבורת הרשת, ללא הגבלות, הכבדות, או התערבות בשימושים כאלו ואחרים. הכללים זכו לתמיכה רחבה בממשל, לרבות תמיכת הנשיא אובמה. ביהמ"ש פסק לטובת חברת התקשורת ...
