החלטת ממשלה תעניק סמכויות רחבות לרשות לאומית לסייבר
הצעת החלטה ממשלתית חדשה, העוסקת ב"קידום ההיערכות הלאומית להגנת מרחב הסייבר", תונח בקרוב על שולחן הממשלה לאישור. במסגרת ההחלטה תוקם רשות לאומית להגנת סייבר במשרד ראש הממשלה. הרשות החדשה תקלוט את רוב סמכויותיה של רא"מ, הרשות הממלכתית לאבטחת מידע בשב"כ, הפועלת מכוח החוק להסדרת הביטחון בגופים ציבוריים. הצעת ההחלטה באה בהמשך להחלטת הממשלה מספר 3611, מיום 7.8.2011, שעניינה "קידום היכולת ...
