ניו-יורק מחמירה הענישה על יצירת סרטים פיראטיים
כשעונת שוברי הקופות בקולנוע האמריקאי כבר ממש מעבר לפינה, חתם ראש עיריית ניו-יורק, מייקל בלומברג, על חקיקה חדשה המחמירה את העונשים הנוגעים ליצירת סרטים פיראטיים. המטרה - להילחם בפיראטים המצלמים סרטים חדשים בבתי הקולנוע, באמצעות מצלמות דיגיטליות זעירות ומתקדמות. כעת, במקום קנס של 250 דולר, צפוי הפיראט לקנס של עד 5,000 דולר ואף לעונש מאסר של עד 6 חודשים. איגוד ...
