נקמת הסינגל

כמעט עשור לאחר שתעשיית המוזיקה הצליחה לחסל את שוק הקלטות והסינגלים, צעד שכפה על הצרכנים להוציא יותר כסף על רכישת אלבומים שלמים, הפך הסינגל הדיגיטלי לאיום העיקרי עליה. צרכנים כבר לא חייבים לרכוש תקליטור במחיר של 15 דולר כאשר הם מעוניינים בלהיט בודד המתנגן ברדיו. יותר ויותר צרכנים בוחרים להוריד, מחנויות מוזיקה מקוונות, רק את השיר שהם רוצים וזאת במחיר של 99 סנט בלבד. אמנם רוב המוזיקה עדיין נמכרת על גבי תקליטורים, אך מכירות תקליטורים בארצות-הברית ירדו ב-20% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, מגמה הצפויה להתחזק. 26 שנה אחרי שרשת MTV השיקה את שידוריה עם השיר 'Video Killed the Radio Star' נראה שהסינגל הדיגטלי יהרוג את האלבום. מקור: SiliconValley.com