האחים אלמן תובעים את יוניברסל בגלל 'ניצול דיגיטלי'
הידיעה הבאה חושפת טפח מהמאבק המתנהל מאחורי הקלעים בין אמנים לחברות התקליטים (אבל אני מפרסם אותה גם מפני שאני אוהב את ה- Allman Brothers Band - ח.ר.): הלהקה תובעת את חב' התקליטים שלה, יוניברסל, בטענה שהיא מתעלמת במפגיע מההתחייבויות החוזיות שלה ואינה משלמת לאמנים את התמלוגים המגיעים להם בגין מכירות דיגיטליות (רינגטונים וקבצי מוסיקה באינטרנט). סכום התביעה הוא 13 מיליון ...
