הבית הלבן רוצה להחמיר בענישת האקרים
עוד בטרם שקבוצות מאורגנות של האקרים פרצו לאתרים הפומביים של ה- CIA והסנאט האמריקאי, ביקש הבית הלבן להחמיר את הענישה במקרים של פריצה מקוונת למערכות מחשב של מוסדות ציבוריים וחברות מסחריות. בחודש שעבר, ביקש הממשל האמריקאי מהקונגרס להכפיל את עונש המאסר המקסימלי עבור עברייני מחשב המסכנים את הביטחון הלאומי, לעד 20 שנות מאסר. השאלה בדבר הדרך להתגונן ולתקוף סייבר עבריינים ...
