ארה"ב: תלמיד תיכון הושעה בגלל מֵמִים שלעגו למנהלו. עכשיו הוא תובע
תלמיד תיכון בן 17 בטנסי, ארה"ב תובע את בית הספר התיכון שלו לאחר שהושעה לחמישה ימים בגלל הפרת מדיניות המדיה החברתית של התיכון. בכתב התביעה טוען התלמיד כי מנהל התיכון ועוזרו הפרו את חופש הביטוי שלו בכך שהענישו אותו על פרסום פוסטים ברשתות החברתיות מחוץ למתחם התיכון. בתביעה מבקש התלמיד למחוק את רישום ההשעיה מתיקיו האישיים, ולקבוע שאסור לתיכון לאכוף מדיניות "לא חוקתית ומעורפלת" האוסרת ...
