משרד התקשורת: לא להגביל שימוש בטלפון כ"נקודה חמה"
משרד התקשורת הודיע כי החליט לאסור על חברות הסלולר לחסום או להגביל את יכולתו של הטלפון הנייד לשמש גם כנתב אלחוטי, אליו יכולים להתחבר מכשירים אחרים באמצעות האינטרנט הסלולרי (Hot Spot). המשרד הודיע כי קיבל לאחרונה תלונות לפיהן חלק מהמפעילים הסלולריים חוסמים או מגבילים את תכונה זו, המכונה Tethering. ההגבלה מתבצעת הן באופן פיזי, בדרך של האטת הגלישה והן בדרך ...
