הצעת חוק התקשורת (בזק ושידורים)(תיקון - צבירת יחידות של שירותי גלישה באינטרנט באמצעות רט"ן), התש"ף-2020
הצעת חוק פרטית [פ/632/23] של חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס, המבקשת לאפשר צבירה של יתרת חבילת הגלישה שלא נוצלה על-ידי המנוי, כך שהיתרה הלא מנוצלת תעבור למכסת חבילת הגלישה של החודש העוקב. הצעת חוק זהה הוגשה בכנסת ה-20 על-ידי חברת הכנסת לוי אבקסיס וקבוצת חברי כנסת [פ/5080/20].
הצעות חוק דומות, שנועדו לאפשר צבירה של יתרות חבילות הגלישה הסלולאריות מחוץ לישראל, הוגשו ...
