הימורים

דיני העונשין גולשים באינטרנט: היסוד הפיזי הווירטואלי

המאמר בוחן, בין היתר, האם האינטרנט מחייב חקיקה פלילית מהותית חדשה בנוגע ליסוד הפיזי, או שמא החקיקה הקיימת ניתנת להחלה: כפשוטה וללא בעיות מיוחדות, או בהתאמות פרשניות מורכבות. פורסם במקור: הפרקליט נב תשע"ג. לעיון במאמר המלא לחצו כאן.
הימורים

אינטרנט קפה. לא לשתיה

חוק העונשין קובע שארגון ועריכת הימורים, הגרלות ומשחקים אסורים הוא עבירה פלילית. אבל מה דינו של מי שמציע רק תקשורת מחשבים לאתרי הימורים באינטרנט - האם גם הוא ייחשב מארגן של משחק אסור או הימור? שפע של "מועדוני אינטרנט" ובתי "קפה אינטרנט" שצצו בשנים החולפות כפטריות אחרי הגשם בוחן מדי יום את גבולות האיסור שבחוק. לא כולם, כמובן, עוסקים בהימורים. ...

הימורים

הימורים ברשת? לא בכרטיס האשראי שלי

תעשיית ההימורים המקוונים באינטרנט, משגשגת. סוכנות הבילוש הפדראלית של ארצות- הברית, ה-FBI, העריכה בתחילת השנה כי ההכנסות של אתרי ההימורים יכפילו עצמן ויותר, ובשנת 99' יסתכמו ב- 651 מיליון דולרים, לעומת 300 מיליון בלבד ב- 98'. על-פי אומדנים אחרים, מחזור העסקים של ההימורים באינטרנט יגיע בתוך שנים אחדות לעשרה מיליארד דולרים.

בשעה שאתרי הימורים בעברית - מבתי קאזינו וירטואלים ועד ...

הימורים

הימורים ומקום באינטרנט

ב- 22 ביולי ניתן במדינת ניו-יורק, ארצות-הברית, פסק דין העוסק במישרין בהימורים באינטרנט. עם זאת, נראה שחשיבותו חורגת הרחק מעבר להפעלתם של בתי קאזינו וירטואלים.

פסק הדין

.WIGC") World Interactive Gaming Corp"), הנאשמת 1, התאגדה במדינת דלוור, ארצות-הברית. משרדיה נמצאים בניו-יורק. .GCC") Golden Chips Casino, Inc"), הנאשמת 2, היא חברת בת של WIGC, הנמצאת בבעלותה המלאה. GCC התאגדה באנטיגואה וקיבלה ...