(פסק-דין, שלום פ"ת, השופטת ריבה שרון): פנייה לחברת תקשורת על-מנת להלין על משלוח ספאם אינה מהווה לשון הרע.
העובדות: תביעת לשון הרע. התובע עובד כמנהל מכירות בחברת הוט מובייל. לטענתו, בזמנו הפנוי עסק באיתור לקוחות ברשת והרכיב רשימת תפוצה ללקוחות עסקיים במסגרתה נכלל גם הנתבע. במסגרתו עבודתו בהוט מובייל ביקש התובע לשווק את שירותי מעסיקתו גם באמצעות רשימת התפוצה שהכין. התובע שלח לנתבע ולאחרים פנייה פרסומית באמצעות הדוא"ל. בעקבות פניית התובע לנתבע, פנה האחרון למחלקת פניות הציבור אצל מעסיקתו של התובע והלין על משלוח ספאם. התובע טען כי פניית הנתבע מהווה לשון הרע.
נפסק: פניית הנתבע לחברת הוט מובייל היתה לגיטימית, לאחר שהתקבלה אצל הנתבע הודעה פרסומית מהחברה, שכללה בין היתר פנייה ספציפית לגביו ועל כך שהוא לקוח עסקי של סלקום. תוכן הפנייה נגע בעיקר לחששו של הנתבע כי מידע אישי לגביו הגיע לידי החברה תוך פגיעה בפרטיותו. תוכנה של הפנייה אינה כולל לשון הרע כלל וכלפי התובע בפרט. התובע לא עמד בנטל להוכיח כי יש באמירה כזו או אחרת בטקסט משום לשון הרע. דין התביעה להידחות. אף אם היה מדובר בלשון הרע, היתה עומדת לנתבע הגנת תום הלב כאמור בסעיף 15 לחוק איסור לשון הרע. התובע יישא בהוצאות הנתבע בסך 5,000 ש"ח ובשכר-טרחת ב"כ הנתבע בסך 7,500 ש"ח.