ישראל: ועדת שרים אישרה ההצעה בעניין ניטראליות הרשת
ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה אתמול את ההצעה לתיקון חוק התקשורת, כך שיאסור על ספקי אינטרנט וחברות תקשורת אחרות להגביל או לחסום - תנועה המועברת ברשת החברה; יישומים שצרכני הקצה משתמשים בהם; וציוד תקשורת המתחבר לרשת התקשורת כאמור. בהתאם להודעה לעיתונות מטעם משרד התקשורת, מטרת החוק היא "למנוע מבעלי תשתיות התקשורת, באשר הם, לעשות שימוש לרעה בכוחם, ולסכל את ...
