וואטסאפ משנה (שוב) את מדיניות הפרטיות ומנסה להרגיע את המשתמשים

אולי יעניין אותך גם

וואטסאפ הודיעה על שינויים נוספים שביצעה בתנאי השימוש ובמדיניות הפרטיות שלה, בהם היא מבהירה כי היא אמונה על פרטיות משתמשיה, כי לא נעשה שינוי משמעותי בהיקף שיתוף המידע עם קבוצת החברות של פייסבוק, ומספקת מידע נוסף על השינויים העתידים להיכנס לתוקף במאי 2021.

בתחילת ינואר פרסמה וואטסאפ את מדיניות הפרטיות החדשה שלה שהיתה אמורה להיכנס לתוקף ב-8 בפברואר. המדיניות הצהירה, כי מרבית המידע שישי בידי וואטסאפ על משתמשיה יימסר לפייסבוק ולאינסטגרם מבלי שהמשתמשים יוכלו להתנגד לכך: כל משתמש נדרש להסכים למסירת המידע לקבוצת החברות של פייסבוק כתנאי לשימוש באפליקציה. משתמש שלא יסכים - לא יוכל להפעיל את וואטסאפ.

מדיניות הפרטיות שפורסמה עוררה סערה רבה בקרב משתמשי האפליקציה והביאה לעליה חדה בהורדות של אפליקציות מתחרות, מה שגרם לוואטסאפ לדחות את כניסתה לתוקף ל-15 במאי השנה. כעת, וואטסאפ ממשיכה לכבות את השריפה שיצרה ומפרסמת הבהרה ומדיניות פרטיות מעובה הכוללת פרטים שנועדו להרגיע את ציבור משתמשיה.

בהודעתה, וואטסאפ מבהירה, כי לא נעשה שינוי משמעותי בהיקף המידע שהיא משתפת עם קבוצת החברות של פייסבוק, כי תוכן ההודעות ימשיך להיות מוצפן מקה לקצה, ולא שוכחת כמובן להעביר ביקורת על האפליקציות המתחרות. החברה גם הודיעה, כי בשבועות הקרובים יוצב באנר באפליקציה שיכלול מידע נוסף על השינויים במדיניות ויענה על השאלות והחששות של המשתמשים.

law.co.il מתרשם כי מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש המעודכנים אינם כוללים שינויים מהותיים בבהשוואה למדיניות שפורסמה וחוללה את הסערה האחרונה.