גוגל תאפשר לחסום פרסומות מותאמות אישית בעקבות חוק הפרטיות בקליפורניה

גוגל תאפשר למפעילי אתרי אינטרנט ואפליקציות המתשמשים בשירותי הפרסום שלה לחסום פרסומות מותאמות אישית כדי לעמוד בדרישות חוק הפרטיות החדש של קליפורניה (California Consumer Privacy Act - CCPA). ה-CCPA שייכנס לתוקף ב-1 בינואר, 2020, מחייב עסקים לאפשר ללקוחותיהם למנוע את מכירת המידע אודותיהם (opt out). שימוש במידע על הגולשים על ידי מפרסמים שמייעדים אליהם פרסומות מותאמות אישית עלול להחשב "מכירה" של מידע על אודות המשתמשים - דבר שמחייב לאפשר לגולש למנוע שימוש כזה. לפי גוגל, כאשר ייעשה שימוש בתכונה החדשה למניעת פרסומות מותאמות אישית, מפרסמים יאלצו להתבסס רק על מידע כללי, כגון העיר ממנה ממנה המשתמש גולש או הנושא שבו עוסק אתר האינטרנט שבו ממקומת הפרסומת.מקור: רויטרס (מאת פארש דייס).