וריזון תזהיר - הסלולרי יכול לעקוב אחריך

אולי יעניין אותך גם

בעקבות המהומה שהתעוררה לאור הדיווחים האחרונים כי האייפון (וגם טלפונים מבוססי אנדרואיד) עוקב אחר התנועות של בעליו ומאחסן את המידע בקובץ לא מוצפן על גבי מכשיר הטלפון - החליטה חברת התקשורת Verizon Wireless להוסיף מדבקת אזהרה על מכשירים סלולריים שהיא מוכרת, בדבר יכולות המעקב והאיכון של המכשירים. המדבקות, הניתנות להסרה, תכלולנה את הכיתוב הבא:
 
"This device is capable of determining its (and your) physical, geographical location and can associate this location data with other customer information. To limit access to location information by others, refer to the User Guide for Location settings and be cautious when downloading, accessing or using applications and services

הודעתה של וריזון נשלחה כמכתב למספר מחברי בית הנבחרים, לאחר שבחודש מרץ השנה נתבקשו ספקיות הסלולר הגדולות בארה"ב להסביר איך ומתי הן עוקבות ושומרות מידע איכון סלולרי. כל ארבע הספקיות אישרו בתשובתן לבית הנבחרים כי הן שומרות מידע אודות מיקום המשתמשים לתקופות זמן שונות, אך וריזון הייתה הספקית היחידה שהציעה את פתרון מדבקת האזהרה. עוד חשפה וריזון שהיא שומרת את המידע למשך 7 שנים. Sprint ציינה כי היא שומרת את המידע למשך 3 שנים, AT&T שומרת את המידע לתקופה שנעה בין מספר ימים לחמש שנים ו- T-Mobile לא מסרה נתונים בעניין זה. מקור: CNNMoney.com.