מיי-ספייס: בעלי זכויות ירוויחו מהצמדת פרסום לתוכן פיראטי

אתר הרשת החברתית MySpace, המצוי בבעלות News Corp, מציע תוכנית חדשה לפיה האתר יזהה תוכן פיראטי שנטען על-ידי משתמשיו, יצמיד פרסומות לתוכן זה ויחלוק את ההכנסות עם בעלי הזכויות בתוכן הרלוונטי. המיזם החדש מבוסס על טכנולוגית "טביעת אצבע" של חברת Auditude. השותפה הראשונה של האתר בתוכנית החדשה היא חברת MTV Networks, המצויה בבעלות חברת ויאקום. השותפות לעיל מעניינת במיוחד, לאור תביעת מיליארד הדולר שהגישה ענקית המדיה ויאקום כנגד אתר שיתוף הוידאו YouTube, בגין הפרת זכויות יוצרים בתכנים שבבעלותה. לפי ההסכם, תוכל MTV להתאים פרסומות לקליפים של תוכניות שהיא בעלת הזכויות בהן, בין אם הקליפים נטענו ברשות ובין אם לאו. מקור: ZDNet.