מנכ"ל וורנר: טעינו שבחרנו להיאבק בצרכני המוזיקה

אולי יעניין אותך גם

אדגר ברונפמן, האיש החזק בוורנר מיוזיק, הודה בהתבטאות נדירה כי על תעשיית המוזיקה לקחת חלק מהאשמה בגין השגשוג של הרשתות לשיתוף קבצים (P2P). הדברים נאמרו במסגרת קונגרס של מפעילים סלולריים שנערך באי מקאו. בנוסף, אמר בורנפמן למפעילים הסלולריים כי אל להם לעשות את אותן הטעויות שעשתה תעשיית המוזיקה. לדבריו, תעשיית המוזיקה השלתה את עצמה בסוברה כי התוכן שהציעה היה מושלם בדיוק כפי שהוא היה, בזמן שעולם האינטראקטיביות והחיבור התמידי לרשת הביא לשגשוג בשיתוף קבצים. ברונפמן פרט כי לדעתו טעתה תעשיית המוזיקה כאשר בחרה לנסות ולהילחם בצרכנים, בניסיון לשלול מהם את התכנים הדיגיטליים שהם חפצו בהם. מקור: MacUser.