אמאזון השיקה חנות מוזיקה דיגיטלית

לאחר ציפיות רבות, השיקה חברת Amazon.com Inc, מפעילת אתר הסחר הותיק והפופולרי, את חנות המוזיקה הדיגיטלית שלה. אנליסיטים מעריכים כי צעד זה עשוי להוות רמז ראשון לתחרות ממשית ל-iTunes, חנות המוזיקה הדיגיטלית של אפל. השירות המקוון החדש נקרא Amazon MP3 והוא מכיל כעת כ-2.3 מיליון שירים. כל השירים בשירות החדש אינם כוללים מנגנוני DRM (אמצעי הגנה מקובלים על קבצי מוסיקה ומולטימדיה). ניתן יהיה להעתיק ולנגן את השירים בכל מכשיר, ובכלל זה iPod של אפל ו-Zune של מיקרוסופט. כמקובל בשירותים מקבילים, ניתן יהיה לרכוש שירים בודדים או אלבומים מלאים. המחיר לשיר בודד ינוע בין 89-99 סנט ואלבומים מלאים ימכרו במחיר שינוע בין $5.99 ל-$9.99. אמאזון תציע למשתמשיה את הרפרטואר של שתיים מחברות המוסיקה הגדולות בעולם, יוניברסל ו-EMI, ומעוד אלפי חברות מוסיקה עצמאיות שבחרו שלא להשתמש במנגנוני DRM. מקור: ניו-יורק טיימס (דורש הרשמה).