ארצות-הברית: עורכי-דין רשאים לפרסם באמצעות פופ-אפ

שופט פדראלי סלל את הדרך לעורכי-דין במדינת ניו-יורק לפרסם את שירותיהם באמצעות מודעות קופצות (Pop-Up Ads) באתרי אינטרנט. ההחלטה, שניתנה ביום שישי האחרון, קבעה כי החוק המדינתי שאסר את הפרסום בדרך זו, מפר את חופש הביטוי של עורכי הדין. החוק נכנס לתוקף בפברואר 2007. התביעה הוגשה על-ידי משרד עורכי דין, שביקש לתקוף את המגבלות שהושתו בו על האופן שבו רשאית הפירמה לשווק את עצמה. מגבלות הפרסום נקבעו על-ידי וועדת שופטים בביהמ"ש לערעורים בניו-יורק. השופט פרדריק סקאלין קבע כי וועדת השופטים שאימצה את מגבלות הפרסום לא בדקה כל מידע סטטיסטי, או ראיות אחרות בדבר תלונות צרכנים באשר לפרסום מצד עורכי-דין. מקור: The New York Times.