ארצות-הברית: פיסגה בנושא פרטיות בחיפוש ובפרסום ברשת

עוד לא יבשה הדיו מהודעותינו הקודמות על התחרות המתרקמת בין מנועי חיפוש בקשר עם פרטיות המשתמשים והנה ידיעה נוספת: מיקרוסופט ו - Ask.com יצאו בקריאה ליצור פרויקט ליצירת כללים מוסכמים לשמירת על פרטיות ברשת. הכוונה ליצור באמצעות נציגי תעשייה, ארגוני זכויות ואנשי אקדמיה, סטנדרט אחד לפרטיות במנועי חיפוש ובשירותי פרסום באינטרנט, שיחליף את בליל מדיניות הפרטיות הקיים כיום. יאהו הודיעה שלא תצטרף בשלב זה. גוגל שוקלת. מקור: SFGate.com.