גרופר יהפוך לסוכנות כשרונות מקוונת

אולי יעניין אותך גם

אתר הוידאו המקוון Grouper זונח את העולם "המסוכן" ורווי זכויות היוצרים ותסבוכות משפטיות של תוכן משתמשים (User Generated Content - UGC). מעתה יתמקד האתר במציאת כשרונות עבור אולפני הקולנוע והטלוויזיה של חברת סוני, אשר רכשה אותו בשנת 2006 תמורת 65 מיליון דולר. מייסד החברה הסביר את המהלך באומרו שרק לעיתים נדירות יש לאתר בלעדיות על תוכן משתמשים וכי קשה לייצר מתוכן זה הכנסה: "מפרסמים אינם רוצים שהתוכן שלהם יוצב לצד קליפ של מישהו קופץ מגג ונוחת על הראש", אמר. האתר יממן סרטים קצרים עבור משתמשים, סרטים אשר ישתתפו בתחרויות כשרונות באתר. היוצרים של הסרטים שידורגו במקומות הראשונים יזכו למימון בסכומים הנעים בין 2,000 ל-20,000 דולר עבור פרקי המשך וכן הזדמנות להציג את הרעיונות שלהם למנהלים של אולפני הקולנוע והטלוויזיה של סוני. מקור: Forbes