'בעלה של השופטת תקף מבקריה באופן אנונימי'

אולי יעניין אותך גם

האם בעלה של שופטת בית המשפט העליון, עדנה ארבל, השתתף באופן פעיל בפורומים של אתרי האקטואליה רוטר ו-fresh תחת הכינוי 'עמיחי' ותקף בהם את מבקריה של אשתו? כך על כל פנים טוענים משתתפים בפורומים הללו. הבעל, אורי ארבל, מכחיש מכל וכל.

בין מי שהותקפו, על-פי הטענה - היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, פרקליט המדינה ערן שנדר, העיתונאי יואב יצחק ואחרים. עוד נטען כי במקרים שונים השתמש ארבל במידע שאליו נחשף הודות לנישואיו עם ארבל. אחד הגולשים אף טוען כי לאחר שפרסם באתר ביקורת קשה על השופטת ארבל, איים עליו אותו "עמיחי" כי אם לא יחדל מלמתוח ביקורת, הוא יחשוף פרטים אישיים ומביכים מעברו - פרטים שלטענתו יכולים להיות ידועים רק לקומץ אנשים.

האאוטינג של ארבל (אם אמנם הוא 'עמיחי') עורר סערה רבתי ברוטר, וגרר עשרות רבות של תגובות בפורום. מפעיל רוטר.נט, ישעיהו רוטר, אמר בשיחה עם כי הוא משוכנע "מעבר לכל ספק" כי עמיחי הוא אורי ארבל. "בדקתי באמצעים הטכניים שלי, ומצאתי שאכן עמיחי ואורי ארבל הם אותו אדם. בדרך כלל לא מעניין אותי לדעת את הזהות האמיתית של הכותבים בפורום, אבל הפעם עשיתי מעשה שלא העזתי לעשות עד כה. אין לי ספק, עמיחי הוא ארבל" [על האישור להחשפה שביצע רוטר, בפוסט של אפי פוקס] .מקור: NRG.