ישראל: מתי אתר למכירות פומביות נושא באחריות לעסקה?
זמן קריאה:
פחות מדקה
בית המשפט לתביעות קטנות בתל-אביב חייב את נטוויז'ן להשיב לתובע את מחירה של מערכת סלון שרכש באתר 'נטאקשן' - למרות שהכיר בכך שהתובע אישר את תקנון האתר שלפיו נטוויז'ן אינה מספקת את הפריטים באתר ואינה צד למכירה. הסיבה - התובע פנה לחברה וזו נתנה לו להבין שהיא פועלת מול הספק. בירור התלונה ארך זמן
ממושך מהסביר ובכל הזמן הזה הניח התובע בהתאם למצג הנתבעת שהיא מקבלת על
עצמה לטפל בנושא. לאחר שהודיעה לו כי הספק פשט את הרגל וכי עליו לפנות
לחברת כרטיסי האשראי (הנתבעת 2), שוב לא יכול היה לבטל את העיסקה. law.co.il שואל את עצמו אם מפעילי זירות מכירה יתנערו עכשיו אפילו מהנסיון לעזור למי שביצעו רכישה באתריהם שמא ישאו בחבות לעיסקה לא להם... (ומגלה למען הסדר הטוב שמשרד רביה ושות' היה שותף לניסוח תקנון נטאקשן שפסק-הדין הכיר בתוקפו). ת.ק. 11805/05 גבאי נ' נטוויז'ן בע"מ ואח'.