אירופה: צרכנים נגד הגבלת זכויות דיגיטליות

איגוד הצרכנים האירופאי (BEUC) השיק בנובמבר 2005 קמפיין חדש שמטרתו להיאבק בתופעה המתרחבת של הגבלת זכויות דיגיטאליות (DRM) ותנאי שימוש מגבילים בהקשר של תוכן דיגיטאלי. היועצת המשפטית של הארגון, קורנליה קוטרר, אמרה בראיון כי מטרת הקמפיין הינה כפולה- לעורר מודעות אצל הצרכן ואצל קובעי המדיניות באיחוד כנגד הטלה גורפת מדי של מגבלות על העתקת תוכן דיגיטאלי. "המטרה היא להראות כי הצרכנים והיוצרים נמצאים באותו צד של המתרס ואינם נלחמים זה בזה, אלא יכולים לתמוך האחד בשני." אמרה היועצת המשפטית. מקור: EurActiv