מוסיקה מקוונת - מנוי או תשלום לפי צריכה?

אולי יעניין אותך גם

 רויטרס מריצה את הסיפור הזה על שני מודלים מתחרים ביחס לצריכה מקוונת של מוסיקה: המודל האחד, מנוי בסכום פיקס, היא הסיפור החם של השנה הקודמת; המודל השני, "שלם רק על מה שתוריד" הוא הסיפור החם של השנה הנוכחית בעקבות הצלחת iTunes של אפל. Napster המחודש (או-טו-טו יושק כשהוא חוקי עד לשד עצמותיו) יהיה השירות הראשון שיציע את שתי האפשרויות. פורסטר מאמינה שעד 2005 הצרכנים יבינו שתשלום על-פי צריכה יקר יותר ממודל המנוי ואז נכון לזה האחרון עתיד גדול.