אוסטרליה: כך נילחם בספאם

אולי יעניין אותך גם

שונות

אנחנו מגייסים עו"ד!

מחפשים לעשות משפט וטכנולוגיה ברמה הגבוהה ביותר, אבל בלי להקריב את החיים האישיים ב"בית חרושת" ...

זמן קריאה: פחות מדקה
לפחות 20% מתעבורת הדואר האלקטרוני כיום היא ספאם ('דואר זבל' מסחרי שלא התבקש על-ידי נמעניו). הסיבה העיקרית לגידול במשלוחו - עלויות אפסיות. כך קובע דו"ח של ממשלת אוסטרליה. הדו"ח ממליץ על שורה של צעדים ובהם חקיקה האוסרת משלוח מסר אלקטרוני מסחרי בלי הסכמתו המוקדמת של המקבל (אלא אם כן יש יחסי ספק-לקוח מוקדמים בין הצדדים), רגולציה עצמית של תעשיית המידע האוסטרלית שתמנע שימוש במערכותיה למשלוח ספאם, שיתוף פעולה בינלאומי להפחתת התופעה, פיקוח של רשויות המדינה האוסטרליות כדי להבטיח שחקיקה קיימת תחול על ספאם ועוד.