יפן: הנחיות חדשות לאתרי מכירות פומביות

אולי יעניין אותך גם

משרד הכלכלה היפני פירסם לאחרונה הנחיות לאתרים המשמשים זירה למכירות פומביות (auctions) באינטרנט. המטרה - למזער את מעשי המירמה המתרחשים באמצעותם. התלונות הנפוצות - "שילמתי אבל לא קיבלתי" (הקונה) וגם "שלחתי אבל לא שילמו לי" (המוכר). חשש נוסף הוא ממכירת רכוש גנוב. ההנחיות מפרטות את אחריותם של מפעילי האתרים וחובתם לגלות את זהות המוכרים. צופים שמחזור העסקים באתרי מכירות יפניים יעלה מ- 54 מיליארד יין ב- 2000 ל- 640 מיליארד יין ב- 2006. מקור: asahi.com