ת"ק 18022-12-19 שצ'לקנוב נ' הוט מובייל בע"מ ואח'

אולי יעניין אותך גם

הודעת התראה קונקרטית של עו"ד אינה ספאם (פסק-דין, תביעות קטנות ראשל"צ, הרשמת דליה אסטרייכר):

העובדות: תביעה לפיצוי בגין סירוב הנתבעת לבטל עסקה מתמשכת עם התובעת והשבת סכומים שנגבו ממנה. בנוסף, התביעה הוגשה גם בגין הודעות ספאם נטענות שנשלחו אל התובעת על-ידי הנתבעת ועל-ידי עו"ד המייצג אותה (הנתבע 2).

נפסק: דין התביעה להתקבל בחלקה הזעום נגד הנתבעת ולהידחות כלפי הנתבע 2. התובעת הבהירה כי היא מעוניינת לבטל את כל המנויים שברשותה והנתבעת תפצה אותה ב-1,500 ש"ח. אין לחייב את הנתבעת עבור ההודעה ששלחה לתובעת. ההודעה נשלחה במועד בו סברה הנתבעת כי התובעת היא לקוחה שלה. מדובר בהודעה אחת וממילא לא נתבקשה הסרה.

באשר להודעה ששלח עוה"ד המייצג את הנתבעת - אין מדובר בשיגור דבר פרסומת בניגוד לחוק. מדובר בפניית התראה שנעשתה על-ידי משרד הנתבע לתובעת לפני נקיטת הליכים ונוכח חוב. אין כל טעם לפגם בהודעה זו. להבדיל מעניין הרוש [ת"ק 48994-02-18], מדובר בהודעת התראה אחת בלבד, שנשלחה על-ידי משרד הנתבע המייצג את הנתבעת, כאשר אין מדובר בפנייה כללית לכלל החייבים, אלא הודעה אישית קונקרטית המיועדת לתובעת וביחס לחוב הנטען כלפיה. התובעת אף פעלה בהתאם לפנייה והסדירה את התשלום. התובעת תישא בהוצאות הנתבע 2 בסך 1,000 ש"ח.