ת"פ 50823-11-19 פרקליטות המדינה נ' עוזיאל ואח'

אולי יעניין אותך גם

עונשי מאסר בפועל למפעילי קבוצה של תוכן מיני בטלגרם (גזר-דין, שלום קריות, השופטת איילת השחר ביטון פרלה):

העובדות: הנאשמים הודו והורשעו, בכתב אישום מתוקן, בריבוי עבירות של פעולות אסורות בתוכנה, הטרדה מינית, התנכלות, האזנת סתר, איומים ופגיעה בפרטיות. הנאשם 2 הורשע בסיוע לאחיו (הנאשם 1) בביצוע חלק מהעבירות. הנאשמים הפעילו מספר חשבונות ויצרו הפעילו ותחזקו מספר קבוצות ובוטים ב"טלגרם", שמטרתן הפצת סרטים ותמונות שבהם נחזות נערות ונשים ישראליות בעת ביצוע פעולות מיניות או תיעוד שלהן המתמקד במיניותן, לרבות אפשרות חיפוש לפי שם. לקבוצה הצטרפו אלפי משתמשים והופצו בה תכנים מיניים רבים

נפסק: יש לאמץ את הסדר הטיעון. עבירות מין פגיעתן רעה וחשיפתן קשה. חשיפת עבירות אלה קשה בהיותן מבוצעות בדרך כלל באופן נסתר מהעין וכורכות עמן לא פעם אלמנטים של סוד, אשמה, בושה וחשש מביקורת ושיפוטיות. אין להקל ראש בהסדר טיעון שאפשר הודאה ונטילת אחריות מצד הנאשמים וייתור עדותן של נפגעות העבירה. נאשם 2 סייע בידי אחיו לביצוע מרבית העבירות שבהן הורשע האח, וזאת כמנהל-שותף, אך הנאשם 1 היה ההוגה והמוציא לפועל של התוכנית הזדונית שכרכה פגיעה בכל כך הרבה נערות ונשים ועתידה הייתה לפגוע בנשים ונערות נוספות, ללא הבחנת גיל או נסיבות חיים.

על הנאשם 1 נגזרו 31 חודשי מאסר בפועל, 7 חודשי מאסר על תנאי וקנס בסך 5,000 ש"ח. על הנאשם 2 נגזרו 9 חודשי מאסר בפועל (שירוצו בעבודות שירות), 7 חודשי מאסר על תנאי וקנס בסך 3,000 ש"ח. בנוסף נפסק פיצוי של אלפי שקלים ל-27 נפגעות עבירה. ניתן צו לחילוט המחשבים, הטלפונים והמדיה המגנטית שנתפסו מהנאשמים על כל המידע המצוי בהם והשמדת החומרים שאסורים על פי דין להחזקה.