תפ"ח 22534-08-17 מדינת ישראל נ' פלוני

אולי יעניין אותך גם

(גזר-דין, מחוזי ב"ש, השופטים ואגו, אינפלד וחזק): גזר-דינו של של נאשם שהורשע בעבירות מין חמורות ברשת ומחוצה לה.

העובדות: הנאשם הודה והורשע בעבירות מין חמורות שיוחסו לו בכתב האישום, הנושא 4 אישומים. האישומים עוסקים בקשרי אינטרנט של הנאשם עם פדופילים ברחבי העולם, בשיתוף ממוחשב של חומרים פדופיליים, במעשים מיניים חמורים שעשה הנאשם בבתו הקטנה. הנאשם צילם את מעשיו עם בתו שלו, לעיון חבריו הפדופילים, במסגרת שיתוף הפעולה העברייני להפצת חומרי פדופיליה. הנאשם החזיק ופרסם תכני פדופיליה באינטרנט במשך כ-14 שנה ואף חדר חדירה ישירה לפרטיותן של נשים רבות. 

נפסק: מעשי הנאשם מקיימים מידת חומרה חריגה במספר מישורים במקביל. הנאשם פוגע בבתו שלו במו גופו, על כל המשמעויות המחרידות שבכך. הכל, תוך פגיעה בכל הערכים המוגנים המתלווים לעצם הפגיעה הפיזית, בפגיעה בגוף, בפרטיות, בחירות האישית ובכבוד האדם. הנאשם הוא גם "סוחר", אקטיבי מאוד, בסחר הנורא בתוצרי פגיעה מינית בילדים וגם "יצרן" של תוצרים חדשים בעצמו, תוצרים אותם "מפיק", תוך חילול גופה, כבודה, פרטיותה וחירותה, של
הילדה המצויה תחת שליטתו. ילדתו שלו. הנאשם ניסה לעודד "הפקה" של תוצרים חדשים, בפניותיו לאחרים שיפגעו בבנותיהם, בשידול והפצרה, במקרים רבים, על פני שנים. הנאשם אף הצליח בפעם אחת להביא לכך שאחד מחבריו פגע בבתו, עבור הנאשם.על הנאשם נגזרו 15 שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי כספי בסך 60,000 ש"ח לנפגעת.