ת"ק 42970-10-16 מימון נ' קולנוע חדש בע"מ

אולי יעניין אותך גם

(פסק-דין, תביעות קטנות הרצליה, השופט אמיר ויצנבליט): הנתבעת הוכיח כי התובע הצטרף למועדון הלקוחות שלה והסכים לקבל מסרונים שיווקיים.

העובדות: תביעה שעניינה מסרון בודד, שלטענת התובע נשלח אליו בניגוד להוראות סעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982. התביעה הוגשה בסיוע "ספאם-אוף". המחלוקת בין הצדדים היא האם התובע הסכים להצטרף לרשימת הדיוור של הנתבעת.

נפסק: הנתבעת עמדה בנטל לשכנע כי התובע הסכים למשלוח המסרון. לכתב ההגנה צורף נוסח טופס ההצטרפות למועדון הלקוחות של הנתבעת, הכולל גם הסכמה למשלוח מסרים שיווקיים. הנתבעת טענה כי התובע מילא את הטופס עת רכש ממנה מוצר בשנת 2010 וביקש להצטרף למועדון הלקוחות. הנתבעת העידה כי הטופס המלא לא מצוי בידה משום שחלפו שנים לא מעטות, אך כי התדפיס שהציגה ממערכותיה משקף את הנתונים שמילא התובע בטופס וכי אין לנתבעת דרך אחרת להשיג את פרטיו של התובע. עדות הנתבעת היתה מהימנה ומקובלת. החשבונית שהציגה הנתבעת מעידה כי התובע הצטרף למועדון הלקוחות מרצונו ואף שילם עבור הרישום 30 ש"ח. התביעה נדחתה. נוכח התוצאה אין צורך לדון בעובדה כי התביעה הוגשה בסיוע ספאם אוף. התובע ישלם לנתבעת הוצאות משפט בסך 500 ש"ח.