ה"טבע" יוכר כ"אמן" ויקבל תמלוגים לשימור הסביבה

אולי יעניין אותך גם

יוזמה חדשה תכיר בטבע כאמן רשמי בפלטפורמות ה-streaming הגדולות, כמו Spotify ו-Apple Music. אמנים שמשתמשים בצלילים ובהקלטות מן הטבע יוכלו מעתה לבחור לרשום את ה"טבע" כאמן מומלץ - וחלק מרווחיהם יועברו למטרות הקשורות לשמירה על הסביבה. היוזמה, שנקראת Sounds Right, היא פרי יוזמתו של מוזיאון האו"ם - UN Live, שמקווה שהיא תגייס 40 מיליון דולר בארבע השנים הראשונות שלה.

אמנים שנרתמו ליוזמה ונתנו קרדיט ל"טבע" כוללים את London Grammar, MØ, Tom Walker ו- Ellie Goulding, שהוסיפה לשיר Brightest Blue את קריאותיהם של צ'צ'לקות מנומרות ופזאי אורופנדולות אמזונות. עמוד האמן של ה"טבע" ב-Spotify יכלול גם הקלטות אווירה של כדור הארץ, מיערות גשם ועד לקולות אוקיינוסים. עבור הקלטות אלו, לפחות 70% מהרווחים יממנו תוכניות שימור סביבה.

מוזיאון האו"ם - UN Live הוא מוסד בינלאומי הפועל מקופנהגן, תחת המשימה "לשחרר את כוחה של התרבות, לעורר השראה לפעולה מקומית ולהניע שינוי עולמי". UN Live, המהווה מוסד עצמאי, מתאר את עצמו כמוזיאון לא שגרתי וחסר גבולות המבקש להגיע אל ולחבר אנשים בעולם לערכי ולעבודת האו"ם. מקור: BBC (מאת: מארק סאבאג').