מאסטרקארד וויזה מפסיקות לעבוד עם אתר הפורנו הגדול בעולם

אולי יעניין אותך גם

ענקיות שירותי האשראי, מאסטרקארד וויזה, הודיעו ביום חמישי כי יחסמו את האפשרות להשתמש בכרטיסי האשראי שהן מנפיקות באתר הפורנו העולמי PornHub. הסיבה - פרסומים בעיתון הניו יורק טיימס שכללו טענות כי האתר מכיל סצינות אונס, יחסי מין עם קטינים ותכנים פוגעניים נוספים.

מאסטרקארד מסרה כי התוצאות בדיקה שערכה מאשרות כי אתר הפורנו מפר את הסטנדרטים והעקרונות של החברה האוסרים על פרסום תוכן בלתי חוקי באתר ועל פעילות בלתי חוקית בכלל. חברת ויזה פרסמה הודעה דומה.

אתר פורנהאב אמר בתגובה, כי הטענות ברובן אינן נכונות. האתר הביע אכזה מן ההחלטה במיוחד מפני שלאור הטענות שפורסמו, עודכנה בתחילת השבוע שעבר מדיניות התוכן של פורנהאב ונערכו שינויים מהותיים בפלטפורמה לרבות חסימת תוכן בלתי מורשה וחסימת האפשרות להוריד תכנים מן האתר (ההורדה אפשרה בעבר למשתמשים להוריד ולשתף תכנים שהוסרו בגלל אי חוקיות ולהעלות בשנית תכנים לאחר שהוסרו).

הודעת חברות האשראי על ניתוק הקשר עם אתר הפורנו פורסמה בסמיכות זמנים להגשתה של הצעת חוק בסנאט שתאפשר לקורבנות מין בכפיה לתבוע אתרים המארחים תכנים דומים של סקס בכפיה, באלימות או קיום יחסי מין עם קטינים. מקור: דה היל (מאת רבקה קלר).