גוגל מפרסמת מדיניות חדשה להגנה על ילדים בחנות האפליקציות

אולי יעניין אותך גם

גוגל הודיעה על מדיניות חדשה למפתחים של אפליקציות ב-Google Play, המיועדת לתת הגנה נוספת לילדים ומשפחות המחפשות אפליקציות המתאימות לילדים בחנות האפליקציות. בהודעה שפירסמה גוגל בבלוג המפתחים של החברה, היא מציינת כי החברה מחויבת לספק סביבה חיובית ובטוחה לילדים ובני משפחותיהם. החברה מציינת כי שינוי המדיניות מוסיף על מאמציה המתמשכים של החברה כי אפליקציות המיועדות לילדים יכללו תוכן הולם, יציגו מודעות מתאימות ויאספו מידע אישי כנדרש. 

גוגל מפצירה במפתחים לשקול היטב האם ילדים הם חלק מקהל היעד של האפליקציה. ככל והתשובה חיובית, על המפתח לעמוד בהוראות המדיניות העדכנית של גוגל ביחס לנאותות התוכן ואיסוף מידע אישי. מודעות המוצגות באמצעות האפליקציה צריכות להיות מתאימות לילדים ומוגשות מרשת פרסום שהוסמכה על-ידי תכנית המשפחות של גוגל. ככל וילדים אינם חלק מקהל היעד, על המפתחים לוודא כי האפליקציה אינה פונה לילדים באופן מוסווה.

גוגל ציינה כי בכוונתה לבחון גם את פרקטיקות השיווק של האפליקציות ולדרוש שינויים במידת הצורך. כחלק מהמדיניות החדשה, כל המפתחים יידרשו להשלים שאלון העוסק בקהל היעד והתוכן של האפליקציה הרלבנטית. לפי התשובות שיינתנו על-ידי המפתח, גוגל תסווג את האפליקציה ותחיל את המדיניות הרלבנטית לפי קהל היעד. השינויים יחולו גם על אפליקציות שכבר קיימות בחנות, עליהן יהיה להשלים את שאלון התוכן וקהל היעד עד למחצית חודש ספטמבר. מקור: בלוג המפתחים של Google.