צו מניעה נגד אתרים ששיתפו סרט שדלף לרשת

אולי יעניין אותך גם

בית משפט פדראלי בקליפורניה נעתר לבקשת חברת הבידור Lionsgate והורה על צו מניעה נגד 6 אתרי שיתוף קבצים שהפיצו את סרט הפעולה האמריקאי "הבלתי נשכחים 3" (The Expendables 3), שדלף לרשת טרם הפצתו הרשמית. בין היתר, חשבונות הבנק ונכסים פיננסיים נוספים של האתרים הוקפאו והם עשויים גם לאבד את שמות המתחם שלהם.

עותק איכותי של הסרט דלף לרשת לפני למעלה משבועיים. מחשש לפגיעה משמעותית בהכנסותיה, שלחה Lionsgate אלפי בקשות הודעה והסרה לאתרים שהציגו את הסרט שדלף או קישרו אליו. בעוד שמרבית האתרים הסירו את הקישורים לסרט, חלק מהם כלל לא הגיבו לפנייה. ששת האתרים נגדם ניתן צו המניעה הם Limetorrents.com, Billionuploads.com, Hulkfile.eu, Played.to, Swankshare.com ו- Dotsemper.com.

צו המניעה אוסר על האתרים לקשר אל הסרט או להחזיק עותקים ממנו והאמור חל גם על כל החברות המספקות שירותים לאתרים, כל שקיימת אפשרות כי שמות המתחם של האתרים יפסיקו להפנות אליהם. כאמור, ביהמ"ש הורה גם על הקפאת כל חשבונות הבנק ונכסים פיננסיים אחרים של האתרים, לרבות שירותי סליקה ותשלומים וכן ספקים של שירותי פרסום באתרים. מקור: TorrentFreak (מאת ארנסטו).