פייסבוק תעקוב אחרי היסטוריית הגלישה כדי להציג פרסומות

פייסבוק הודיעה ביום חמישי האחרון, בפוסט בבלוג של החברה, כי בכוונתה להיעזר בהיסטוריית הגלישה שלנו בכדי להציג לנו פרסומות ממוקדות יותר. לאור מספר משתמשיה של הרשת החברתית ופרישתה הגלובלית, הודיעו כבר ארגונים להגנת הפרטיות שיידרשו מהרגולטורים בארה"ב לבחון את הפרקטיקה החדשה. במטרה להנמיך את הלהבות, פייסבוק הודיעה כי היא תאפשר למשתמשיה להבין מדוע מודעות מסויימות צצות להם בפיד, בדומה למה שעושה גוגל. המשתמשים יוכלו להוסיף או לגרוע תחומי עניין על-מנת להפוך את מודעות הפרסומת המוצגות להם רלבנטיות יותר. מקור: The Sydney Morning Herald.