שינוי דרמטי במדיניות פרטיות ותנאי השימוש בגוגל

גוגול מודיעה שהחל מ- 1 במרץ היא תשנה את מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש שלה. השינוי הבולט ביותר - איחוד המידע אודות משתמש מכל שירותי גוגל, שפירושו יצירת פרופיל אישי מדויק של האדם, העדפותיו, תחומי העניין שלו, חבריו וכיו"ב.

בין השינויים -איחוד ופישוט של יותר מ- 60 מתוך 70 (!) מסמכי מדיניות הפרטיות במוצרי גוגל השונים. גם תנאי השימוש יפושטו וינוסחו באופן ידידותי יותר.

גוגל מבהירה במדיניות החדשה שהיא תאחד מידע אודותיך משירותיה השונים. ברגע שמשתמש נכנס לשירות אחד (signed in), המידע אודותיו ישותף עם כל השירותים האחרים שלהם נרשם. לזה הם קוראים בפוסט בבלוג הרשמי שלהם "חוויה גוגלית פשוטה ויותר אינטואיטיבית" (law.co.il חושב שאפשר לתאר את זה בטקסטים שונים מעט. הכל עניין של נקודת מבט).

הפוסט מתאר בהתלהבות מה עוד אפשר לעשות במידע משותף: לספק לך תוצאות חיפוש ממוקדות יותר (אנחנו נדע למה אתה מתכוון כשאתה מחפש 'אפל'"), להתאים לך את המודעות (אה, הגענו לכסף...), להבטיח שהצעות האיות מדויקות, מפני שהקלדת את המונחים האלה בעבר.

גוגל מציינת שלא תשנה עניינים אחדים ובהם אי-מכירת המידע אודות המשתמש, זכותו של המשתמש לקחת את המידע שלו למקום אחר ועוד.