הביטוח הלאומי: בעיות אבטחת מידע במוקד טלפוני

אולי יעניין אותך גם

כך חושף דו"ח של מרכז המחקר והמידע של הכנסת, מדצמבר 2007. לפי הדו"ח, למוקד הטלפוני של הביטוח הלאומי בצפת יש בעיות קשות בתחום אבטחת המידע: לנציגי המוקד גישה פתוחה למערכת "דלפק קדמי" של המוסד לביטוח לאומי, שיש בה מידע אישי על כל אזרחי ישראל; במוקד לא מותקנת מערכת של "כרטיס חכם", כפי שנדרש במכרז ובשל התמשכות הליכי הבדיקה הביטחונית לכ- 40 מהנציגים אין ססמה אישית והם משתמשים בססמאות של נציגים אחרים. כל זה קורה כאשר המוקד מופעל במיקור חוץ על-ידי גוף פרטי. מקור: עבודה שחורה.