"ה-CD, נכון לעכשיו, מת", אמר בסוף השבוע אליין לוי, יו"ר ומנכ"ל EMI, אחת משלוש חברות המוזיקה הגדולות בעולם, בכנס המדיה בלונדון. "הכח עובר מהיצרנים, ספקי התכנים והמשווקים לצרכנים. בעידן העצמה זה, הצרכן הוא המלך", הוא אמר. לדברי לוי, 60 אחוז מבעלי תקליטורי המוזיקה העבירו את המוזיקה שלהם אל המחשב (ripping) ולנגני מוזיקה דיגיטליים כמו iPod. הוא קרא לגלות הרבה יותר חדשנות בשיווק מדיה פיזית. לדברי לוי, החל מהשנה הבאה, כל תקליטור מוזיקה חדש ישווק עם תכני ערך מוסף. מקור: Ynet.
'התקליטור מת'
זמן קריאה:
פחות מדקה