ה-Administrative Board of Courts של ניו-יורק הציע לאחרונה כללים חדשים, שתהיה להם השפעה עצומה על בלוגים משפטיים. על-פי הכללים, בלוגים ייחשבו כפרסומת לכל דבר. התוצאה - עורכי הדין יידרשו להדפיס ולשלוח את החומר לאישור מוקדם, על-פי המנגנון המשמש את ה-Bar הניו-יוריק לאישור מודעות פרסומת... על היציאה הטפשית הזו (פרדון) נמתחת ביקורת חריפה. Greg Beck מה- Public Citizen Litigation Group סבור ש"במקום להגן על צרכנים... הכללים המוצעים יכבידו על מידע אמיתי לחלוטין ובלתי-מטעה שמספקים עורכי-דין ולא ישרתו שום מטרה למעט שלילת מידע מועיל על זכויותיהם המשפטיות של צרכנים, הגנה על משרדים מבוססים לעריכת דין מפני תחרות". מי שמתגייס להגן על הכללים הוא, פלא פלאים, נשיא לשכת עורכי הדין של ניו-יורק. מקור: ACSBlog.
ניו-יורק: בלוגים משפטיים ייחשבו לפרסומת?
זמן קריאה:
פחות מדקה