MySpace ימכור שירים של מיליוני אמנים עצמאיים

כך הודיע האתר ביום שישי, 1.9.2006. המטרה - "להיות אחת החנויות הדיגיטליות הגדולות" ברשת, אומר Chris DeWolfe ממייסדי האת. "כל אחד שדיברנו אותו רוצה בהחלט אלטרנטיבה ל-iTunes ו-iPod. אנחנו נוכל להיות אלטרנטיבה כזו". האתר כבר מתגאה ב- 106 מיליון משתמשים רשומים (ואגב, גם באוסף מכובד של אמנים ישראלים כמו עברי לידר, ג'נגו או רם אוריון). עד סוף 2006 יציע האתר לשלושה מיליון הלהקות והיוצרים הפועלים בו, שאינםפ חתומים בחברות תקליטים, הזדמנות למכור את שיריהם בדפי הבית שלהם ו/או בדפי מעריצים. הפורמט - MP3 לא מוגן. הלהקות יחליטו כמה לגבות על השירים ו-MySpace יגבה דמי הפצה. מקור: יאהו!