הונאת קליקים תעלה לגוגל 90 מיליון דולר. בפשרה

אולי יעניין אותך גם

גוגל תשלם 90 מיליון דולר כדי להסדיר תביעה המשפטית נגדה, הטוענת החברה גבתה יותר מדי כסף מאלפי מפרסמים, ששילמו עבור הפניות שנוצרו בעזרת "הונאת קליקים" (click fraud) – לחיצות מכוונות על פרסומות שאינן של אנשים המתעניינים בפרסומת, במטרה "לנפח" את מספר הכניסות לפרסומת. גוגל תפצה את כל המפרסמים ברשת של החברה, שימציאו חיובים מוטעים מאז שנת 2002, באמצעות זיכוי לחשבונם בגוגל שישמש אותם לרכישת מודעות בעתיד. למרות שגוגל אינה מקור הרמאות, התובעים טענו כי החברה ניסתה להסתיר את היקף התופעה ממפרסמים, כדי שלא תצטרך לפצותם. מקור: Ynet.