ארצות-הברית: שמירה רעה על פרטיות בחברות אינטרנט

72% מ- 464 חברות אינטרנט אמריקאיות שנבדקו קיבלו ציון 'עלוב' בכל הנוגע לשימוש חוזר במידע של לקוחותיהם לצרכי שיווק. כך קבע מחקר של ה- Customer Respect Group מבוסטון. למיעוט מהחברות שנבדקו, 42%, היתה מדיניות פרטיות שהוגדרה "טובה" בכל הנוגע להעברת המידע על לקוחותיהם לצדדים שלישיים. חברות תרופות ורפואה קיבלו את הציון הכולל הנמוך ביותר במחקר (5.4 מתוך 10). ציונים נמוכים קיבלו גם חברות ביטוח ומזון. את הציון הממוצע הגבוה ביותר קיבלו חברות תעופה - 7.3 מתוך 10 נקודות. בין 10 החברות הטובות ביותר מצויים ענקי היי-טק כמו IBM, אקספדיה, ורייזון, אינטל ואחרים. לעומת בדיקה שבוצעה לפני נשה, יש עליה במספר החברות שמפרסמות מדיניות pרטיות מקוונת, אבל גם השימוש ב- Cookies יותר מאשר הכפיל את עצמו בפרק זמן זה. מקור: CNET News.com.