גרמניה: שימוש בסימני מסחר להצגת מודעות - נדחתה תביעה נגד גוגל

הפרקטיקה מוכרת בשם Keying: שימוש במילות חיפוש מסוימות מציג לעיני הגולש לא רק תוצאות אלא גם מודעות הקשורות למלים שבחר. ואם בחר מילים שהן סימן מסחר? Google התמודדה בארצות-הברית, צרפת וגרמניה עם תביעות שהגישו בעלי סימני מסחר לאחר שגילו לזוועתם שהקלדת הסימן במנוע החיפוש הפופלארי מציגה לעיני הגולש מודועת-מלים (Adwords) של מתחרים. לפני כשישה חודשים החליטה החברה להסיר כל מגבלה על השימוש בסימני מסחר כמילות מפתח להצגת מודעות. בית משפט בפרנקפורט דחה כעת תביעה כזו. הגישה אותה חברה שפיתחה תוכנה להשוואת מחירים באתרי מכירות פומביות וסחר אלקטרוני. לא נמסרו פרטים על ההנמקה. מקור: eWeek.