פפסי, היינקן וקוקה קולה רותמות מוסיקה דיגיטלית לפרסום מוצריהם

Annie Leith שילמה לא מזמן 3,000 דולר ל- RIAA כדי לסלק בפשרה תביעה שהוגשה נגד לאחר שהורידה 960 שירים מהרשת באמצעות Kazaa. כעת זה משתלם לה: היא מופיעה בפרסומת טלוויזיה למבצע משותף של פפסי קולה ו- Apple. מאה מיליון פקקים לבקבוקי משקה של פפסי יכללו קוד להורדת חינם של שיר משירות iTunes של Apple. הנתבעת הצעירה מופיעה בפרסומת כשהיא נשבעת להמשיך להוריד שירים מהאינטרנט - אבל רק דרך iTunes. התאחדות תעשית התקליטים האמריקאית יוצאת מגדרה מרוב התלהבות: פעם זה היה פלסטיק נגד דיגיטלי - היום ברור שזה (שירות) חוקי נגד (הורדה) לא חוקית, היא אומרת. גם קוקה קולה והיינקן מתכוונות להשיק מבצעים דומים בקרוב. מקור: Herald.com.