... וגם לא הנציבות האירופית
הנציבות האירופית מותחת ביקורת על החלטתה של MS לשווק את חלונות 7 באירופה בלי אינטרנט אקספלורר: במקום להציע לצרכנים יותר ברירות - נראה שמייקרוסופט בחרה לספק להם פחות, אומרת הנציבות בהודעה שפירסמה. אופציה המחייבת את MS להציע כמה אלטרנטיבות של דפדפנים היא עדיפה, אמר בכיר שלא זוהה. נראה כי הנציבות מודאגת בעיקר מאותם משתמשים הרוכשים את מערכת ההפעלה ומתקינים אותה ...
