חקירה: האם גוגל עושה מניפולציה לתוצאות החיפוש?

נציבות הסחר הפדראלית בארצות-הברית (ה- FTC) בוחנת האם Google מבצעת מניפולציות בתוצאות החיפוש, על-מנת להעדיף את מוצריה ושירותיה. הבחינה הורחבה כדי לכלול גם את +Google, הרשת החברתית של ענקית החיפוש (שהושקה בחודש יוני האחרון). לאחרונה הודיעה גוגל כי השיקה תכונות חדשות של מנוע החיפוש, שנועד להפוך את תוצאות החיפוש לאישיות יותר. כחלק משינויים אלו, תמונות ופוסטים מ- +Google, יופיע יותר ויותר בתוצאות החיפוש. דובר מטעם גוגל מסר כי למיטב ידיעתה של החברה, חקירת ענקית החיפוש לא הורחבה לכלול גם את הרשת החברתית. גוגל. מקור: רויטרס.