מוקדם יותר החודש, פסל בית המשפט לערעורים בארה"ב את התקנות שהתקינה נציבות הסחר הפדרלית על "הקלק לביטול מנוי" באוקטובר 2024. התקנה (Click-to-Cancel) נועדה להגביל את יכולות ספקי שירותים לחדש אוטומטית מנויים של צרכנים בלא מודעות מלאה של הצרכנים. התקנה היתה אמור להיכנס לתוקף ימים אחדים לאחר החלטת בית המשפט.
התקנה התמקדה בסוגי עסקאות שכוללות "אפשרויות שליליות" בהן העוסק יכול לפרש את השתיקה של צרכן או הימנעותו מלבצע פעולה כהסכמה לעסקה מתחדשת. דוגמאות לעסקאות כאלו כוללות פרקטיקות של אספקת מוצרים ושירותים ביוזמת העוסק, עסקאות קצובות בזמן שמתחדשות באופן אוטומטי, תקופות ניסיון חינם ("free trials") שהופכות לעסקאות מתמשכות בחיוב אלא אם הצרכן מבטל אותן ועוד.
התקנה נועדה לחייב עוסקים לקבל הסכמה מדעת ומראש מהצרכן לאפשרות השלילית במסגרת כריתת העסקה המקורית. היא דרשה מעוסקים לאפשר ביטול באותה קלות בה נכרתה העסקה. בישראל, כללים דומים חלים במסגרת הוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981.
בית המשפט ביטל את הכלל מסיבות פרוצדורליות. ה-FTC נדרש לבצע תסקיר השפעה רגולטורית בכללים שהעלות הכוללת שלהם למשק עולה על סכום מסוים ולפרסם אותו במועד שיאפשר את הערות הציבור. הנציבות לא פרסמה במועד את התסקיר שערכה ובית המשפט מצא בכך פגם היורד לשורש העניין ומצדיק בטלות מלאה של התקנות.
