מרחב שמות המתחם ".ישראל" נפתח בקרוב לרישום

איגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר), הארגון המנהל ומפעיל את מרחב שמות המתחם בסיומת המדינה של ישראל בלועזית - "IL." – מרחיב את האפשרות לרשום שמות מתחם בעברית מלאה ופותח מרחב שמות מתחם חדש – ".ישראל". 

האפשרות לרשום שמות מתחם תחת הסיומת החדשה תהיה זמינה לציבור הרחב החל מיום 22.11.22, בשעה 12:00, על בסיס העיקרון של כל הקודם זוכה (למעט שמות מתחם שבעלי זכויות, כגון בעלי סימני מסחר, שריינו במהלך תקופת הרישום המוקדם, או שמות מתחם שמורים אחרים). 

שמות מתחם במרשם החדש יירשמו בעברית מלאה, ברמת המתחם השנייה, כלומר במישרין לפני הסיומת ".ישראל" [למשל: שםמתחם.ישראל]. המרשם החדש יכלול גם 4 סיומות משנה, תחת הסיומת ".ישראל", המיועדות לגופים מסוימים [הסיומות ".אקדמיה.ישראל"; ".ישוב.ישראל"; ".ממשל.ישראל"; ".צהל.ישראל"].

איגוד האינטרנט הוא עמותה בלתי תלויה, הפועלת ללא מטרת רווח לקידום והטמעת האינטרנט כתשתית טכנולוגית, מחקרית, חינוכית, תרבותית ועסקית בישראל. במסגרת זו, פועל האיגוד גם לקידום שירותי תשתית חיוניים לאינטרנט בישראל. פעילותו העיקרית של איגוד האינטרנט בתחום התשתיות היא ניהול ותחזוקת מרשם שמות המתחם הישראלי תחת הסיומת (IL.), וכעת כאמור גם תחת הסיומת ".ישראל". 

גילי נאות: משרד פרל כהן וקבוצת הסייבר, הפרטיות וזכויות היוצרים במשרד, הם עורכי הדין של איגוד האינטרנט הישראלי. מידע נוסף על הסיומת המדינתית החדשה ניתן למצוא באתר איגוד האינטרנט הישראלי.